فتح الله زاده: کوبیدن تیم‌های بزرگ مد شده/بازیکن برزیلی فردا می‌آید
ب وبلاگ خودتون خوش اومدید نظر یادتون نره نظر تبلیغاتی حذف میشه دمتون گرم لوگوی مارو هم تو وبلاگ یا سایتتون بزارید

Fatolahzadeh

مدیرعامل باشگاه استقلال از جذب یک بازیکن خارجی از برزیل خبر داد و گفت: این بازیکن در صورت تایید باشگاه استقلال فردا (پنجشنبه) وارد ایران خواهد شد.

علی فتح‌الله‌زاده درباره دیدار استقلال و گهر اظهار کرد: کوبیدن تیم‌های بزرگ در حال حاضر مد شده و ما تابع مد هستیم، حتی اگر از ما بخواهند به روستاهای دور دست برویم و بازی کنیم، ما این کار را می‌کنیم و برای ما فرقی نمی‌کند که مقابل چه تیمی قرار بگیریم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص بازیکن برزیلی که به زودی جذب تیم استقلال خواهد شد، افزود: اگر وی از نظر تست پزشکی مشکلی نداشته باشد، به زودی با او قرارداد خواهیم بست.

فتح‌الله‌زاده همچنین درباره ماجدی سرپرست تیم استقلال و استعفای وی به خبرنگار ایسنا، گفت: ما دوست نداریم که ماجدی از باشگاه استقلال استعفا بدهد، اما مانع پیشرفت وی نیز نمی‌شویم. اگر قرار است وی با خدمت در جای دیگری پیشرفت داشته باشد ما مانع وی نخواهیم بود. در رابطه با جانشین وی هنوز گزینه‌ای خاصی را مد نظر نداریم وقرار است به زودی با دوستان هیات مدیره از جمله آقای پورحیدری و قلعه‌نویی این مساله را بررسی و یک استقلالی دیگری که همانند ماجدی باشد جانشین وی کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره رضا عنایتی و احتمال پیوستنش به پرسپولیس گفت: ما در رابطه با جذب رضا عنایتی دو بار خیز برداشتیم، اما در نهایت به نتیجه‌ مطلوبی دست پیدا نکردیم. از طرفی دوست نداریم که دوستان مسی ما به خاطر از دست دادن عنایتی متضرر شوند و لطمه بخورند. به همین خاطر حضورش در استقلال امسال منتفی شد، اما در سال آینده در خصوص جذب وی تصمیمات دیگری خواهیم گرفت.

فتح‌الله‌زاده در پایان در رابطه با علت عدم حضورش در نشست مدیران لیگ برتر تاکید کرد: به دلیل گرفتاری‌هایی که داشتم از حضور در این جلسه امتناع کردم. ‌اما معتقدم این نوع کارها ، موازی‌کاری است و من به شخصه کارهای موازی را نمی‌پسندم، چرا که معتقدم اتحادیه فوتبال وجود دارد و این کارها باید در اتحادیه فوتبال انجام شود. آقای عابدینی، که یک زمانی عضو هیات رییسه اتحادیه فوتبال بوده بر این مساله اشراف کامل دارد. در دنیا نیز اتحادیه فوتبال به کارهای عملیاتی می‌پردازد . فوتبال ما به اندازه کافی مشکل دارد،‌ دیگر نباید مشکلی بر مشکلات آن اضافه کرد. به دوستان خسته نباشید می گویم اما در نهایت می گویم اگر بخواهند کاری غیر از آنچه در فدراسیون فوتبال انجام می‌شوند، انجام دهند، باید از طریق اتحادیه فوتبال وارد شوند نه از جای دیگر.


استقلالی های با مرام بزنن رو عکس

Top Blog

زدید رو عکس یه صفحه باز میشه

اونجا [vote] رو بزنید

 دمت گرم اس اسی

اس اسی ها نظرم بدید

 

 




نظرات شما عزیزان:

علیرضا
ساعت15:59---29 آذر 1391
ایول به تیمت

استقلال قهرمان امسال
پاسخ:آره علیرضا جان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در چهار شنبه 29 آذر 1391برچسب:,ساعت 15:45 توسط MoBiN |